niedziela, 17 kwietnia 2011

Witamy :-)

Witam :-)
Ten blog będzie poświęcony mojej kochanej suni-Sance.Jest ona psem rasy Cavalier King Charles Spaniel.
Pochodzi ze wspaniałej hodowli Baltic Harmony :-D :-D
Jaka jest Sanka??
Gdybym miała ją opisać jednym słowem było by to pewnie"najcudniejsza".Jednak na szczęście nie mam tego limitu ;) Sanka jest kochana,wierna,cudna,mądra i poprostu wspaniała.Niestety ma kilka wad.Jedną z nich jest to że panicznie boi się innych psów.Naszczęście jak tylko wrócimy do Polski w to lato(mieszkamy za granicą)to zaczniemy nad tym pracować.Jakieś kursy,psie szkoły itp. Drugą "wadą" jest to że jak popatrzy się na ciebie swymi oczyma to poprostu nie da rady powiedzieć "nie" ;)

Z rodowodu ma na imię Lasanya Baltic Harmony,ale wołamy na nią:Sanka,Sanucha,Sancia,Sani,Sania,Saneczka,Sanek,Sanki,Cindy(z powodu "pieprzyka"na mordce)itp.itd

Ota nasza mordunia:



A tak krótko o mnie:
Mam na imię Ula i mam 13lat.Pochodzę ze Szczecina,ale na razie mieszkamy w Danii.Wracamy na lato i mam nadzieję spotkam w wakacje kilka cavisi

pzdr
Ula i Sanka

2 komentarze:

  1. będziemy Was ponaglać do aktualizowania blogu przynajmniej raz w tygodniu :)
    buziaki dla naszej siostrzyczki Sanki :) i jej Rodzinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sanka jest prześliczna ;) Będziemy często do Was zaglądać. Pozdrowienia od drugiej Cavisiowej Cindy- (inaczej Dolce Tesoro:) i od jego przyszłej panci Kingi.

    OdpowiedzUsuń