niedziela, 15 maja 2011

Co nowego u Sanki?

Z góry bardzo przepraszam za brak zdjęć przez dłuższy czas :-( oraz za brak postów
Ostatnio nie mogłam znaleźć aparatu a przez ostatnie dwa dni pogoda była....pod psem ;)
Sanka ostatnio coraz chętniej je swoją karme (Acana):-D
Moja kochana psina nie wygląda już na małego szczeniaczka ale na cavisiową dame <3
Deszcz pada,ja piszę tego posta a Sanka śpi sobie w krzesełku samochodowym Nataszy.
Nie mogę uwierzyć że za półtora miesiąca Lacantcowe Harmonijki skończą rok!A wydaje się że dopiero co ją odebraliśmy z hodowli jak była małą,krótko-włosą caviską,i jak bardzo cieszyliśmy się że uszy jej po jakimś czasie sięgały ok. pół centymetra za brode.
Cd.przeprowadzki wczoraj zapakowałam 3 kartony(!)książek i innych drobiazgów oraz pożegnałam się z wieloma rzeczami już niepotrzebnymi.
Mam nadzieję że w lato ,Szczecińskie cavisie(i nie tylko) mogłyby się spotkać na spacerku :-)
Teraz sesja zdjęciowa domowa z dzisiaj
















4 komentarze:

  1. Ale już ma długie uszka :D Wyrosła Ci piękna Cavisiowa dama. Super domowa sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pikna jest barzdo. Fajne uszy ma:)Niech pożyczy mojej Psotce:)
    Żartuję,. psotka tez ma fajne uszy, ale nie takie długie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna psinka ;]
    Świetny post ;]

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dziewczynka :)

    _________________

    sznaucer-klara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń